Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Er du homofob ??

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Er du homofob ??

Absolutt ikke

- 07.06.2001 -10.10.2006 -28.12.2012

Comment

Folk må vel få velge selv hvem de vil elske..
      Så: NEI er IKKE det..
      Alle gode ting er 3!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Lille Marita Se innlegg
        Nei absolutt ikke, homoer, lesber, homsepar og lesbepar osvosv er noe av det vakreste jeg ser!
        vel det vakreste jeg ser er det nok ikke,støkker kansje litt til ser eg to menn går å leier hand og kysser på hverandre,men bryr meg ikke om det sånn.
        Folk må få bestemme selv og bare godt di har funnet ut av det og ikke redd for å vise det,jeg bare syns det er litt uvant å se to homofile,men to lesber reagerer jeg ikke så kraftig på,antaglivis fordi jeg har lesbiske venner selv og jenter viser mer sånn en menn føler jeg,ser ikke så ofte homofile,derfor blir det nok uvant for meg.Men kjenner jo til homofile da,har bare ikke sett dem me gutter liksom
        Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012

Comment

Opprinnelig lagt inn av Triurine Se innlegg
          Ikke sikkert alle føler for å dele det heller. det er jo en avsteming vettu!
          Jo selvfølgelig, men i de fleste poller så virker det som om det akseptert å si det som alle forventer at en skal si. Altså i denne pollen at det er ok å si at man ikke har problemer med det men det er ikke ok å si at man har problemer med det. Om du skjønner hva jeg mener.
          Det var kun en liten observasjon.

Comment

Nei, det er jeg ikke, og jeg skjønner ikke at det i våre dager er slike merkelige holdninger ennå. Om jeg ser menn eller kvinner kysse lett så bryr det meg ikke, men når det blir klining synes jeg det er ubehagelig uansett og det er et homofilt- eller heterofilt par. Jeg er kanskje litt gammeldags der.

Comment

Working...
            X