Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hvor mange partnere har dere hatt?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hvor mange partnere har dere hatt?

Lurer litt på hvor mange partnere dere har hatt.
    Skulle dere ønske at det var flere eller færre?
    For min egen del har jeg og min samboer vært sammen i 11 år nå, men før den tid kunne jeg tenkt å trylle bort noen. :oops:

(Her er det jo greit å legge inn som anonym/gjest om man vil det)
    37
    1
    21.62%
    8
    1-5
    32.43%
    12
    5-10
    16.22%
    6
    10-20
    18.92%
    7
    20-50
    5.41%
    2
    50 eller flere
    5.41%
    2
    Hilsen Titti
    Som har gullunger født 96 & 98 & 00 & 04

Jeg har ikke hatt så mange partnere. faktiskt bare tre totalt. Kunne kanskje tenkt meg å trylle vekk både nr 1 og nr 2 :oops: . Nr 2 ødela desverre mye av gleden ved sex. Han psyket meg litt ned og jeg var ikke så erfaren at jeg visste bedre. (Det er ikke så lett å være ung å føle at man må være kåt og ha lyst hele tiden. jeg vet ingen veninner av meg som bare har en av og på knapp for sex!!!)

Men nr 3 (les:samboeren min) har vært supertålmodig og bygget ting opp igjen så nå er det mye bedre

Men det hender fortsatt at jeg ikke har lyst på sex i lange perioder.....
    Mamma til bøllefrøet, Lille T og Lillebror L

Comment

Jaja, så var det det da :oops:
      Huff, eg skulle ønske eg kunne ha gjort om igjen den tida før eg møtte forloveden min, men det kan eg desverre ikkje... :oops: :oops:
      Mamma'n til 01040710

Comment

Jeg har stemt.
        Nennemor vinker 1 : , Elise f. juli -99 Eirik f. mars -02 :hopp3: og Lars f. okt. -04

Comment

jeg også :oops:
          Hilsen Titti
          Som har gullunger født 96 & 98 & 00 & 04

Comment

er stolt over å kunne si at jeg kun har hatt en sex partner og det er min mann som jeg er gift med har hatt kjærester før han men ville bare vente til jeg fant den rette for meg

pusen

Comment

har stemt jeg å
              Stolt mamma til 2 herlige gutter f. 2oo2 og 2oo5 og en skjønn liten jente født 2o1o

Comment

Jeg har hatt 3 sexpartnere, inkludert nåværende samboer. Den første kunne jeg godt tenkt meg å ha verdt foruten; han var en ekkel mann som utnyttet det faktum at jeg var 15 år og nysgjerrig på saker og ting. Han var ikke engang trofast har jeg hørt i ettertid. Men men, det er alle erfaringene man gjør seg man lærer av. I dag hadde jeg ikke vært fullt så naiv nei. Hmm, dette ble mer utbrodert enn jeg tenkte på forhand. Men men, sånn var det i alle fall.
                - Omicron -

Comment

Krysser av på 5-10... Skulle ønske det var færre! Nummer 1 tryller jeg gjerne bort. Var ung og følte meg presset. Ødela mye for gleden over sex... Han var lite forståelsesfull! Har nå vært sammen med min samboer i snrat 5 år og han er forståelsefull og presser meg aldri. Har hatt problemer i sexlivet, men det går bedre og bedre!

Comment

Jeg har også stemt.... Kunne nok vært foruten noen, men etter fast forhold siden jeg var 15-18, barnefødsel og en noe spesiell kjæreste hadde jeg nok behov for å rase av meg litt å ta igjen noe av den mistete ungdomstiden. Hadde nok også behov på å få bevis for at jeg kunne finne andre enn x en. Så det ble 10 stk. :oops:

Gokjæke fra mamman til Benjamin, Leander og Aurora
                    Mamman til Benjamin-91, Leander-98 og Aurora-03.
                    Natteravnen.

Comment

Har bare hatt en jeg, og det er ham jeg er gift med, og som er far til barna mine.
                      Syntes det er fint jeg, selv om jeg av og til kan vere litt nyskjerrig på hvordan det hadde vært å prøvd andre. Ikke at jeg tenker på å prøve det altså...

Har faktisk aldri hatt noen annen kjæreste heller, og vi har vært sammen siden vi nar nitten. Ikke at det manglet på tilbud, var bare jeg som var litt kresen og pysete...
                      Klem fra lilje, mamma til Magnus og Helene

Comment

Har bare hatt en og det er han jeg er forlovet med i dag.. møtte hverandre når vi var 16, så "rakk" jo liksom ikke ha noen før det... og like greit

Comment

Fikk en uheldig start med en voldtekt som femtenåring. Ble til at jeg ikke brydde meg, og det blei utnytta noen år...Blei vel litt flere enn ønskelig :oops:
                          Men så møtte jeg verdens mest tålmodige og omtenksomme mann (samboeren min). Så nå vet jeg både hva jeg vil ha, og å nyte det jeg får...

Til og med vist at vi kan nå...
                          Hannah 12.02.2004 Christoffer 13.06.2008
                          Pluggen 04.12.1998 - 16.08.2011 .....

Dagbok .... Sytråd...... LiVe design........LiVe-Design på facebook

Comment

hmm.......lenge siden dette temaet var oppe, men...jaja...

Er det noe jeg angrer på her i livet, så er det dette med sexpartnere. Tenk at man kan være så naiv og dom. !!!!!!! Iallefall jeg..... Min forlovede og jeg har diskutert det en del..han mener man må feile og prøve, så får man erfaringer. Men det er endel jeg ville vært foruten.

En gammel gris ødela mye for meg da jeg var 16 !!!!!!! :evil: Tenk at noen voksne mennesker kan være så j......!!!

Det er godt å høre at det er andre som har det som meg.... angrer litt å sånt.. det er jo slike ting man gjerne stenger inne i seg. Så ligger det der å murrer. Det er litt domt, men hvem skal man prate med om det. Jeg greier ikke å prate med noen om sånne ting. Redd for hva de vil si og tenke... høres sikkert ille ut når jeg sier det slik, men er oppdradd til at man bare skal ha en kjæreste og gifte seg ung osv.

uansett...klem fra meg
                            Klæm fra meg, lillemy

Mamma til Noddyguttn født 23.mars -05

Comment

Har hatt kun 1 sexpartner og det e sambo, å gla e æ for det!!
                              Det var nesten det skjedde noe med min første kjæreste, men det e æ gla for at ble ugjort han va en drittsekk!! Prøvde å lure mæ, da d ikke gikk ble han ilag med venninna mi uten å engang gjøre slutt med mæ først!!
                              Stor klem fra Katja og gull ungene

Comment

Working...
                              X