Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Advarsel til alle studenter i eksamenstida...

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Advarsel til alle studenter i eksamenstida...

Ikke les så hardt som jeg har gjort i helga, da står dere i fare for å oppleve det samme som jeg gjorde i dag, nemlig.

Jeg hadde satt meg ned og var GODT i gang med å skrive besvarelsen min på eksamen da jeg fikk BRÅ-VONDT i hodet og det sprengte bakerst i munnen (bak jekslene). Så tar jeg en finger inni munnen for å kjenne, og tror dere ikke at i en alder av snart 27 år så får jeg en VISDOMSTANN??? Den sprengte seg gjennom og ble større for hvert sekund omtrent, altså! Noe så sært!!!

Tannlegene har sagt helt siden jeg var 13-14 at jeg ikke kommer til å få de - de ligger rett og slett ikke der, men den tanna som kom fram der var da ikke til å ta feil av! Det er vel seriøst det merkeligste jeg har vært borti. Holdt på å bryte ut i latter der jeg satt. Var jo shit-vondt, men ble jo bare morsomt.

Nå sprenger det verre baki der. Den ligger og klemmer på bakerste jekselen, så det spørs om jeg må stikke til tannlegen min i sommer og få den fjerna. Dritt, altså!
    - 2004, - 2010, - 2014

Sv: Advarsel til alle studenter i eksamenstida...

JULI. 2006 KREATIVE HJØRNE MAI. 2009
    Blogg

Comment

Opprinnelig lagt inn av anelau Se innlegg
      Hehe! Takk for klappen

Det er seriøst så merkelig! Sitter med tunga opp på den spisse tannbiten hele tida. Rare, rare tanna mi!
      - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Oi så sprøtt! Snakk om å bane seg frem. "Unna vei, her kommer jeg"

Håper det ikke blir så voldsomt vondt da!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Lorien Se innlegg
          Oi så sprøtt! Snakk om å bane seg frem. "Unna vei, her kommer jeg"

Håper det ikke blir så voldsomt vondt da!
          "Hele gommen passer seg" ???

Kjenner det skikkelig godt nå, men har deadline på oppgave til fredag, så må bare jobbe meg gjennom det. Sitter med is-vann i munnen og lar det ligger "rundt" tanna for å bedøve litt innimellom. Hehe! Ja, ja! Snålt var det! Men vis har jeg sikkert blitt da?!
          - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Opprinnelig lagt inn av Line-mor Se innlegg
            "Hele gommen passer seg" ???

Kjenner det skikkelig godt nå, men har deadline på oppgave til fredag, så må bare jobbe meg gjennom det. Sitter med is-vann i munnen og lar det ligger "rundt" tanna for å bedøve litt innimellom. Hehe! Ja, ja! Snålt var det! Men vis har jeg sikkert blitt da?!
            Du må ha blitt skikkelig vis nå ja, ellers hadde den vel ikke komt med en slik fart`?

Høres virkelig ikke godt ut! Skal krysse fingene for at det gir seg litt etter hvert.

Comment

Kanskje det er derfor jeg ikke får til å lese?? Jeg har alledere fått mine fire visdomstenner og er vis nok?
              *Trollet 2005 * Mini mai 2010 * Minsten aug 2012*

Comment

Aua, det hørtes ikke godt ut.

Håper det gikk bra på eksamen allikevel da.

Comment

Opprinnelig lagt inn av MiF Se innlegg
                  Kanskje det er derfor jeg ikke får til å lese?? Jeg har alledere fått mine fire visdomstenner og er vis nok?
                  Det er nok det!

Og jeg har et beslektet problem. Jeg har tapt all min visdom ettersom tannlegen har fjernet alle visdomstennene mine.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Eri Se innlegg

Og jeg har et beslektet problem. Jeg har tapt all min visdom ettersom tannlegen har fjernet alle visdomstennene mine.
                    Sånn kan det gå!

Er det rart jeg tviholder på mine, til tross for at tannlegen vil trekke dem?
                    *Trollet 2005 * Mini mai 2010 * Minsten aug 2012*

Comment

Opprinnelig lagt inn av MiF Se innlegg
                      Sånn kan det gå!

Er det rart jeg tviholder på mine, til tross for at tannlegen vil trekke dem?

Nei, hold på dem du. Tap av visdom er et godt argument for å ikke fjerne dem. Tror tannlegen er enig i det.

Comment

Uff - så vondt, Line-mor!

Hvis du kunne tenke deg en Gjøvik-tur så anbefaler jeg deg å be tannlegen din henvise deg til Tann/kjeve poliklinikken her! De er utrolig flinke! Jeg fjernet den første visdomstannet min hos tannlegen min på Stange og det tok lang tid og var skit-vondt!

Da den neste dukket opp så bodde vi her, og tannlegen min henviste meg på sykehuset med en gang. Det pleier de å gjøre her. Jeg ble så imponert over de på sykehuset altså! Ikke var det vondt, og en av gangene var jeg faktisk ute igjen før jeg egentlig skulle vært inne! Det tok sånn ca 5 minutter hele greia Dessuten så betaler man jo bare vanlig egenandel og det er jo veldig kjekt da
                        Mamma til tre prinser To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010

Comment

Enda en unnskyldning for å ikke lese til eksamen som er om bare en uke!!! Har jo bare tusen unnskyldninger fra før... Finner på alt mulig annet enn å lese her jeg sitter. Ikke lurt å ha PCn på lesepulten. Blir jo bare MN da jo!

Hvis du har plass til visdomstanna di bak alle andre tennene er det ingen grunn til å trekke dem. Jeg har alle mine fire- (pluss ett ekstra sett som ligger oppi kjeven- noe genfeil- greier)Og de er ikke noe dårligere enn de andre tennene mine. Virker som bare det de...
                          Lillemora 5 år

Comment

Masse visdom hehe

Om du ikke hadde pugget så mye så hadde den sikkert ikke kommet opp
                            Mamma til Turbo 2003 og Snoopy 2007

Comment

Så det er sånn går når man leser for hardt, altså...
                              Tror jeg hadde begynt å le, selv... Hihi!

Comment

Working...
                              X