Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Har endelig bestemt meg :D

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Maria-B
    replied
    Sv: Har endelig bestemt meg

Opprinnelig lagt inn av MiF Se innlegg
    Jeg tor så absolutt du får nok å gjøre. Så det er bare å hoppe i det.

Men dette klarer du! Er det slik at eksamnene er før jul/sommer, eller er det sånn at du kan lese deg opp på ett fag og så ta eksamen? For er det slik ville jeg kanskje tatt ett og ett fag.
    Eksamnene er før jul alle sammen, som du ser i forrige innlegg. Kan ta de til våren hvis jeg vil lese lenger da. Men jeg satser på jul jeg. Så kan jeg heller forbedre til våren hvis det trengs.

Men tror jeg leser ett og ett, skriver notater, og så leser notatene fram til eksamen

Leave a comment:

• MiF
    replied

Jeg tor så absolutt du får nok å gjøre. Så det er bare å hoppe i det.

Men dette klarer du! Er det slik at eksamnene er før jul/sommer, eller er det sånn at du kan lese deg opp på ett fag og så ta eksamen? For er det slik ville jeg kanskje tatt ett og ett fag.

Leave a comment:

• Maria-B
    replied

2 dager før tverrfaglig får jeg vite tema, siden jeg går under R-94. Så de 2 dagene skal jeg skrive mikronotatene mine .

Disse eksamnene skal jeg ta:
    26.11: Sosialfag
    02.12: Helsefag
    08.12: Psykologi
    11.12: Pedagogikk med metodelære
    16.12: Tverrfaglig

Blir nok litt hektisk

Leave a comment:

• Maria-B
    replied

Opprinnelig lagt inn av MiF Se innlegg
    Så spennende!!

Jeg tror jeg ville lest ett fag om dagen. Så er det lett å få en god sammenheng i faget. På høyskolen nå har vi ett og ett fag hver dag, og det synes jeg er veldig ryddig og greit.

Men, så kan man jo også bli veldig lei og stå fast i ett fag, så da er det kanskje greit å bytte litt?

Tror jeg ville laget meg en ukesplan over hva du må igjennom i løpet av uka i hvert fag, og så ta det litt som du føler for.

Lykke til ihvertfall!
    Takk

Aner jo ikke hvordan bøkene er heller, så får se når de kommer. Fant heldigvis brukt Så får lage meg en plan når de kommer. Pedagogikken er det 2 bøker til, så der bør jeg vel lese ferdig modul 1 før jeg begynner på modul 2. Spennende det her, har ikke gått på skole på 6 år.

Dette har jeg grubla på lenge altså, prøvde å søke meg inn på vgs for 3 og 4 år siden, men fikk ikke plass. Men tror jeg leser bedre alene, når jeg kan gjøre som jeg selv vil Kan jo skrive notatene i vanlig tempo, så de blir leslige

Leave a comment:

• MiF
    replied

Så spennende!!

Jeg tror jeg ville lest ett fag om dagen. Så er det lett å få en god sammenheng i faget. På høyskolen nå har vi ett og ett fag hver dag, og det synes jeg er veldig ryddig og greit.

Men, så kan man jo også bli veldig lei og stå fast i ett fag, så da er det kanskje greit å bytte litt?

Tror jeg ville laget meg en ukesplan over hva du må igjennom i løpet av uka i hvert fag, og så ta det litt som du føler for.

Lykke til ihvertfall!

Leave a comment:

• Maria-B
    started a topic Har endelig bestemt meg :D

Har endelig bestemt meg :D

Skal ta barne- og ungdomsarbeider vk1 som privatist, og så skal jeg forhåpentligvis ut i lære

Litt usikker på hvordan jeg skal gjøre med lesinga. Hva ville dere gjort? Lese litt i alle faga hver dag? Eller ett og ett fag? Kommer jo til å skrive notater, og så lese de om igjen og om igjen. Får ha med ett a4 ark med notater på tverrfaglig eksamen, som jeg gleder meg til å skrive mikroskrift igjen . Må skrive så liten skrift en kan, og forkorte det en kan...må jo ha med mest mulig
Working...
X