Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

studentenes skrytetråd

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• studentenes skrytetråd

De som trener og får skikk på den delen av livet har en skrytetråd. Kan ikke vi også ha det?
    Det er hyggelig å høre om når dere lykkes også, ikke bare når alt er teit å vanskelig. Småting, storeting. Faglig relevante, inkludert detaljer bare de som tar samme fag skjønner, og ikke fullt så faglig relevante men som du har klart likevel.

Jeg kan begynne:

Jeg har fått til å lest to artikkler jeg har gruet meg til.

Sv: studentenes skrytetråd

Flott Sinobell!

Jeg har latt være å melde meg av en eksamen jeg egentlig ikke vil ta nå og har begynnt å forberede meg til den.
    (om det er skryt eller ren dummhet vil tiden vise.. )
    *Trollet 2005 * Mini mai 2010 * Minsten aug 2012*

Comment

Opprinnelig lagt inn av Sinobell Se innlegg
      Jeg har fått til å lest to artikkler jeg har gruet meg til.
      Så bra!

Skulle ønske jeg kunne skryte, men de siste to ukene har vært skikkelig daue her. Har bare igjen masteroppgaven som skal leveres i mai. Var på veiledning i går og fikk noen tips, så håper jeg får kommet litt videre på skrivinga i dag.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Eri Se innlegg
        Så bra!

Skulle ønske jeg kunne skryte, men de siste to ukene har vært skikkelig daue her. Har bare igjen masteroppgaven som skal leveres i mai. Var på veiledning i går og fikk noen tips, så håper jeg får kommet litt videre på skrivinga i dag.
        Ser fram til når du får dampen opp da. for å skrive master er skummelt. Begynner i januar jeg. Ellers kan du jo skrive "motsto fristelsen til å ligge i senga og kom meg på veiledning" Noen dager er det en prestasjon også.

Comment

Så folkens er eksamen avlagt? Er sensur kommet? besto du? og hva var det viktigste du gjorde for å bestå?

Comment

To eksamner avlagt, ingen sensur ennå. Ganske så sikker på at at jeg har stått i begge, men karakterene blir neppe noe å rope hurra for.

Comment

Flinke dere er!

Jeg har nettopp vært gjennom et semester med praksis på psykologisk klinikk (hatt to pasienterforløp), veiledning, nevropsykologisk praksis, masse obligatorisk undervisning, etablert meg i et nytt kull, blitt kjent med mange nye mennesker og jobbet.

Og selvsagt har jeg vært sammen med barn og mann.

I tillegg har jeg en hovedoppgave som skal leveres i mai! Merkelig at tiden strekker til!

*klappe seg selv på skulderen*
              mamma til to

Comment

Comment

Jeg fikk B på strategi eksamen!! Dæven! Det hadde jeg aldri trodd. Fornøyd!

Ble en C i driftsregnskap, men ettersom jeg fikk alle de tre tingene jeg ikke kunne er jeg fornøyd med det. Frykta det hadde gått ennå værre.

Comment

Gratulere! Det er ikke tullefag du har avlevert eksamen i.

Jeg har bare fått den ene sensuren, jeg fikk B. Og den er grei, jeg håper på bedre på den andre, men det er fordi jeg har lagt så veldig mye arbeide inn i det. Skulle vært ferdig, men har muntlig presentasjon nå på tirsdag, den ble usatt pga ekseminator var syk. Veldig spent på hva karrakteren på det skriftlige er. Vil vite det før jeg er der, ellers blir det ekkelt. Ekkelt å bli nervøs for å gå ned en karrakter på det muntlige om den er god, redd for å være skuffet over skriftlig karrakter på muntligen om den er dårlig.

Comment

Jeg har avlagt 4 eksamner nå før Jul regner med at jeg har bestått allesammen, men det blir nok ikke topp karrakter..

Har avlagt eksamen i: kommunikasjon og engelsk (en eksamen to fag), matematikk, kjemi og fysikk...
                      Prins 20.03.09 Dagbok Prinsesse 01.08.11

Comment

Skuffet. Skuffet fordi jeg hadde bommet på den skriftlige delen. Jeg kan jo dette så godt og så klarte jeg ikke å få til det skriftlige likevel. Det er ikke pinlig med en C på vitnemålet, men jeg vet jo at jeg kan så mye bedre. Prøver å trøste med at å studere fulltid ved siden av 80% permisjon er heftige greier. Men det hjelper ikke så mye, ikke når jeg kan det jeg skal, jeg bare ikke klarte å skrive det.

Comment

Så kjipt, Sinobell. En C er en god karakter, men jeg skjønner deg godt.

Comment

Jeg fikk en C på matematikk eksamen og en B på kjemi eksamen
                            (Fysiken er ikke noe å skryte av, men jeg bestod med god margin)
                            Den siste sensuren har ikke kommet ennå..

Gruer meg litt til neste år for da skal vi begynne med ingeniørmattematik..
                            Prins 20.03.09 Dagbok Prinsesse 01.08.11

Comment

Blåser litt liv i denne tråden...

Jeg leser på en søndags kveld! Flink! Nå må jeg jaggu logge meg av MN får jeg sporer av..
                              DES 2009 | JULI 2013

Comment

Working...
                              X