Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Studere i permisjonen?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Valkyrien
    replied
    Sv: Studere i permisjonen?

Har fått plass på jussen til høsten for å forsøke meg på eksamen i tema som er relevant fir jobben min.. så får jeg se hva jeg får til. Babyen kommer i september og er førstefødte så jeg aner ikke vca jeg egentlig går til og hva som er praktisk mulig. Hsr venninne som tok en master-modul på BI i permisjon, ungen var så rolig og hadde fast sivemønster slik at hun kunne vøre med i vognen under forelesninger. Men det har man ingen garanti for og fif meg blir det sekvstudium hvis jeg er i stand til det... hører ogsp gjerne om andre som har gjort el planlegger studier i permisjon.

Leave a comment:

• Strikkefrøkna87
    started a topic Studere i permisjonen?

Studere i permisjonen?

Hei!
    Er det flere som studerer i fødselspermisjonen? Tar dere helt fri eller skal dere forsøke å ta fag mens dere er i permisjon?

Jeg arbeider med masteroppgaven min og må jobbe med oppgaven selv om jeg har permisjon fra studiet. Fint å ha permisjon fra jobbing så jeg får litt mer tid til skrivingen og slipper å rette elevtekster oppi det hele, da I fjor tok jeg i mot litt mer jobb enn jeg egentlig hadde kapasitet til samtidig som graviditeten slo meg ut, så jeg henger litt etter...

Hvilke løsninger har dere for å få jobbed med studier sammen med babyen? Nå sover han, seinere er planen å gå til en kafé med han i bæresjalet og la han sove i sjalet mens jeg leser fag på kafeen en halvtime-time...
Working...
X