Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Unge foreldre møtes på nettet - presentasjonstråd

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Unge foreldre møtes på nettet - presentasjonstråd

Jeg bor i indre østfold (askim) Det blir vel ganske langt unna. Bor dere alle i bærum?

Comment

I denne gruppen er det folk fra overalt. Mente at vi i Bærum har laget en barselgruppe, som det hadde gått an å bli med i hvis man er interessert. Men Askim Er litt langt unna ja

Comment

Jeg er 19 år, og 15 uker på vei, gleder meg til UL 22. mars!! Bor med barnefar, og gleder oss veldig til den lille kommer Har ingen venner på min alder som er gravid/har unge. Hadde vært gøy å blitt kjent med noen! Bor i Oslo

Comment

Jeg er 20 år og bor i Bærum. er 20 uker på vei, med termin i juli

Comment

Jeg er 16, blir 17 om et par uker, og er 19uker på vei med en liten gutt med termin 17.august Bor i holmestrand i Vestfold!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Ymca Se innlegg
              Hadde vært koselig å bli kjent med deg! Kanskje du kunne delt litt erfaringer med meg? bor på Skjetten;-)
              Hei! Litt sen melding tilbake. Hehe hadde vært koselig å bli kjent med deg å! Hvor langt på vei er du? Jeg prøver på andremann

Comment

Hei . Har en liten herlig datter på 15 mnd. Er 24 år og har nesten ingen av mine venninner som har fått barn enda. Derfor hadde det vært kjekt og bli kjent med noen andre fra Bergen eller i Bergensområdet som også har småbarn

Comment

• Sv: Noen unge som venter nr. 2?

Hei!

Jeg er mamma til en gutt på 2 år og 4 mnd.
                  Jeg ble gravid som 16 åring, ikke planlagt men fortsatt velkommen

Jeg er ikke sammen med pappaen hans, men har vært kjempe heldig og funnet verdens beste bonuspappa til lillegutt.
                  Vi har akkurat kjøpt hus , så nå er det oppussing etter skole og jobb.

Jeg veldig gjerne bli kjent med flere mødre

Comment

• Sv: Noen unge som venter nr. 2?

Hej!
                    Jag är mamma till min son på snart 11 månader. Bor i Lillestrøms området och funderar på om det är någon som är i närheten som kanske skulle vilja ses o fika lite ?
                    Skulle vara jätte kul att få träffa andra mödrar med barn i liknande ålder

Comment

Working...
                    X