Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Ung Mor TrÅden!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Ung Mor TrÅden!

Opprinnelig lagt inn av mirlar
    Hei!
    Noen har flyttet tråden min! Jaja, - helt topp det

Jeg har fått dato for keisersnitt nå! Lukas kommer 17.Juli! Jeg gleder meg utrolig mye selv om jeg er litt nervøs for operasjonen...Men det skal bli så deilig å få babyen ut, - det begynner å bli temmelig tungt nå!

Noen andre unge som venter i Juli??

Klem
    hei du.... jeg hadde nett fyllt 19 da jeg fikk min datter... 4juli i fjor... keisersnitt det og! gruet meg jeg og... men ble veldig posetivt overrasket.. det ble en fin opplevelse... og hvis du hører noe om at amming er veldig mye vanskeligere pga keisersnitt... er det bare tull!

ønsker deg masse lykketil

NATHALIE KJETIL

Comment

vet ikke helt om jeg er så ung mor lenger jeg...

men jeg er 21 år og har en gutt på 4 en jente på straks 3.

så får dere bare kaste meg ut igjen, vist ikke jeg hører hjemme her.

Comment

synes ikke du er så gammel jeg

da er jeg det å i tilfelle

NATHALIE KJETIL

Comment

Hei!
          Noen har flyttet tråden min! Jaja, - helt topp det

Jeg har fått dato for keisersnitt nå! Lukas kommer 17.Juli! Jeg gleder meg utrolig mye selv om jeg er litt nervøs for operasjonen...Men det skal bli så deilig å få babyen ut, - det begynner å bli temmelig tungt nå!

Noen andre unge som venter i Juli??

Klem

Hei!
          Jeg er 19 år og venter en jente i juli! Terminen er satt til den 12.!

Comment

åh.. så heldig du er!

merker jeg begynner å savne den følelsen ! :rort:
            du gleder deg sikkert masse.....! lykke til!

NATHALIE KJETIL

Comment

Takk Ja jeg gleder meg masse!!! Nå er det såpass tungt at jeg er veldig klar for at hun kommer

Comment

Opprinnelig lagt inn av Rebecca
                Takk Ja jeg gleder meg masse!!! Nå er det såpass tungt at jeg er veldig klar for at hun kommer
                Jepp, det begynner å bli veldig tungt!!
                Han driver å pirker meg under ribbeina med tåsene...Er skikkelig vondt...hehe..
                Men koselig å merke at han lever....

Hvor er du fra da?
                Vi kan kanskje snakke på msn?
                [email protected]

Comment

Opprinnelig lagt inn av siljemarie
                  vet ikke helt om jeg er så ung mor lenger jeg...

men jeg er 21 år og har en gutt på 4 en jente på straks 3.

så får dere bare kaste meg ut igjen, vist ikke jeg hører hjemme her.
                  Du ER ung! Jeg ser på meg selv som ung og jeg fyller 20 neste mnd!
                  Dessuten er du 21 og har en på 4..wooow....Ung mor er du Er skikkelig inponert jeg..

Du er seff hjertelig velkommen i gjengen!

Comment

jeg kan vel signe inn her jeg også

er i 8 uke så er fortsatt tidelig ute, har termin i feb. og gleder meg masse er alenemor, noe som kan føles tungt til tider. men jeg kan bli en go mor likevel jeg
                    er 18 år...

må bare få ut litt frustrasjon her... i dag kom en gutt bort til meg på byen: prøver seg.. jeg sier er dette noe du vil da? jeg er gravid, da sier han du er for ung, du blir en dårlig mor, også me din tilstan (han kjenner meg ikke) og ta abort er vel ingen sak ett barn føler ikke noe før d er to år, dessuten ville barnet få det mye bedre me ett drap en me og bo hos en ung alene mor!

er det virkelig mulig å være så dum?
                    takk, måtte bare få ut till sinne her... kanskje feil sted men..

klem håpefull88
                    *glad i tingeling89

kärlek er bara nåt kemisk...

scrapping jeg vill!

Comment

Jeg er 16 år...blir 17 i september...er gravid og venter lille nurket mitt 17 oktober...gleder meg kjempe masse..! Er alene, men har støtte fra familie og venner, og d er utrolig viktig at en har... Pappaen til nurket skal også stille opp, selvom vi ikke er sammen da=) til alle unge mødre =) og dere andre...
                      Storesøster-06
                      Lillebror-15
                      Lillesøster- Termin sept-17

Comment

Opprinnelig lagt inn av håpefull88
                        jeg kan vel signe inn her jeg også

er i 8 uke så er fortsatt tidelig ute, har termin i feb. og gleder meg masse er alenemor, noe som kan føles tungt til tider. men jeg kan bli en go mor likevel jeg
                        er 18 år...

må bare få ut litt frustrasjon her... i dag kom en gutt bort til meg på byen: prøver seg.. jeg sier er dette noe du vil da? jeg er gravid, da sier han du er for ung, du blir en dårlig mor, også me din tilstan (han kjenner meg ikke) og ta abort er vel ingen sak ett barn føler ikke noe før d er to år, dessuten ville barnet få det mye bedre me ett drap en me og bo hos en ung alene mor!

er det virkelig mulig å være så dum?
                        takk, måtte bare få ut till sinne her... kanskje feil sted men..

klem håpefull88
                        Heisann du,
                        synes du bare skal ignorere det! Synes du er kjempe tøff som tar imot barnet ditt i stedet for å ta abort! Har du nok kjærlighet inni deg er det det barnet trenger mest av alt! Det er jeg overbevist om. Jeg er litt imot abort, - synes det er utrolig egosentrisk å ta abort fordi det ikke passer helt inn i livet. Det barnet kommer til å kreve mye av deg, - men det kommer også til å gi deg mer enn du noen gang ville drømme om!
                        LYKKE TIL!!!!

Comment

Opprinnelig lagt inn av tingeling89
                          Jeg er 16 år...blir 17 i september...er gravid og venter lille nurket mitt 17 oktober...gleder meg kjempe masse..! Er alene, men har støtte fra familie og venner, og d er utrolig viktig at en har... Pappaen til nurket skal også stille opp, selvom vi ikke er sammen da=) til alle unge mødre =) og dere andre...
                          HEI TINGELING!!
                          Du er kjempe tøff, - LYKKE TIL!!
                          Klem

Comment

HEI TINGELING!!
                            Du er kjempe tøff, - LYKKE TIL!!
                            Klem
                            Tusen takk=) lykke til til deg også=) ikke lenge igjen nå da..=) er du samme med barnefaren eller? klem
                            Storesøster-06
                            Lillebror-15
                            Lillesøster- Termin sept-17

Comment

TUSEN TAKK
                              Ja, jeg er gift med han faktisk! Vi forlovet oss 6 mnd før vi ble gravid!

Comment

Opprinnelig lagt inn av tingeling89

Da er vi i samme situsajon! Jeg er også alene, men pappaen til jenta mi skal stille opp og gleder seg like mye som meg!

Comment

Working...
                                X