Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Ung Mor TrÅden!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Ung Mor TrÅden!

jeg er 20 år og venter min første i september.har termin den 23.
    så blir vel en litt ung mor.

Comment

må bare ignorere ja.. huff,huff!

er også litt imot abort i grunn.. nå gleder jeg meg veldig til den lille kommer

også må du ha masse lykke til selv

*glad i tingeling89

kärlek er bara nåt kemisk...

scrapping jeg vill!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Rebecca
        Da er vi i samme situsajon! Jeg er også alene, men pappaen til jenta mi skal stille opp og gleder seg like mye som meg!
        Det er bra at han stiller opp og ikke minst gleder seg=D når har du termin da??
        Storesøster-06
        Lillebror-15
        Lillesøster- Termin sept-17

Comment

Opprinnelig lagt inn av tingeling89
          Det er bra at han stiller opp og ikke minst gleder seg=D når har du termin da??
          Jeg har termin om 13 dager Begynner å få nerver nå...:daane: Men det går nok bra!

Comment

Jeg har termin om 13 dager Begynner å få nerver nå...:daane: Men det går nok bra!
            åå, så gøy da=)går nok sikkert bra ja skal pappaen være med på fødselen eller??
            Storesøster-06
            Lillebror-15

Comment

Opprinnelig lagt inn av tingeling89
              åå, så gøy da=)går nok sikkert bra ja skal pappaen være med på fødselen eller??
              Ja det skal han- blir spennende og se hvordan han takler det Din da? Skal han være med?
              Om du vil så legg meg til i msn din!!!
              [email protected]

Comment

Ja det skal han- blir spennende og se hvordan han takler det Din da? Skal han være med?
                Om du vil så legg meg til i msn din!!!
                [email protected]
                Ja d blir vel spennende tenker jeg=) Nei, pappaen her skal ikke være med... jeg skal ha med min mamma.. jepp, legger deg til
                Storesøster-06
                Lillebror-15

Comment

Hei. Jeg er 21 år og venter ei lita jente i januar
                  Blir 22 år i februar da,men jeg ser på meg selv som ung mamma forde..he he
                  Gruer meg en del til å føde,så håper kanskje det er noen som kan berolige meg litt her?
                  Jule klemmer

Comment

Hei =)
                    Er 21 år og venter barn nr. 3.. Har termin 14 Juli og vi gleder oss veldig!:rort:
                    Har ofte irriterert meg over folk som er fordomsfulle når det gjelder å få barn tidlig, men nå bryr det meg ikke så mye lenger. Det er så mange som beviser det stikk motsatte, så stå på folkens!

Comment

Hei Er 17 blir 18 i mai og venter en liten i august. Er forlovet med barnefaren Gleder meg utrolig masse.

Comment

Er 19, venter min første på desember, så rekker nok ikke bli 20 før det
                        men gleder meg kjempemasse
                        [link=http://lilypie.com][img noborder]http://bd.lilypie.com/RZwnp1.png[/img][/link]

Comment

Dytter litt liv i denne tråden jeg
                          Var 15 da jeg fikk Jennifer, hun fyller 2 år i desember.
                          Er akkurat blitt alenemor etter et nesten 3 års forhold og trives som det

Comment

er 16 fikk gulle i desember pg begynner snart på skole

ung alenemor med vidunder

www.henrikketorbjrn.piczo.com hjemme siden våres

Comment

Ønsker meg barn

Jeg er en jente på snart 19 år som ønsker meg barn. Jeg bor sammen med kjæresten min i et hybelleilighet hos foreldrene hans. Nå ønsker vi oss barn Hva synes dere om å planlegge å få barn mår man er så ung? Er redd for hva foreldrene mine vil si. Dessuten han jeg fått plass på høgskolen nå. Noen som vet om det er mulighet for å få permisjon fra studieplass på grunn av graviditet? Det eneste vi ønsker oss er en liten sønn eller datter<3

Comment

Det er ikke noe problem å få permisjon fra Høyskolen pga. graviditet. Hadde et år prmisjon da jeg fikk Kidden.
                                Mamma til Kidden f. juli 06 og Lillebror f. mars 09.

Comment

Working...
                                X